اجرای طرح اطعام فاطمی در دهه فجر 

اجرای طرح اطعام فاطمی در دهه فجر 

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
رقیه ملایی گفت: در این ایام خجسته با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) در دستگیری از مستمندان، طرح اطعام نیازمندان در قالب طرح اطعام فاطمی اجرا شد.

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح ویژه برنامه های کانون بیت الرقیه (س) در دهه فجر فاطمی، گفت: در این ایام خجسته با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) در دستگیری از مستمندان، طرح اطعام نیازمندان در قالب طرح اطعام فاطمی اجرا شد.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت ابراز کرد: به همین منظور با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تعداد ۳۰۰ پرس غذای نذری پخت و در ظروف یکبار مصرف بسته بندی شده و توسط بچه های مسجدی کانون درب منازل نیازمندان تحویل شد.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه فجر فاطمی، برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا (س) و جشن انقلاب است که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


ملایی افزود: از برنامه های اجرا شده در این جشن سخنرانی در باب فضائل حضرت زهرا (س)، روایت گری انقلاب و مولودی خوانی بوده و به دخترانی که نام آنها فاطمه و زهرا بود نیز هدایایی اهدا شد.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت اظهار کرد: سلسله نشست های انقلاب یکی دیگر از برنامه های ایام الله دهه فجر است که در حال برگزاری است.



وی اضافه کرد: علاوه بر این در آستانه دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) محله و مسجد متناسب با این ایام فضاسازی شده و هر عصر نیز از گلدسته های مسجد سرودهای انقلابی پخش می شود.


ملایی عنوان کرد: از سایر برنامه های کانون در دهه فجر، برگزاری طرح ختم قرآن کریم و ختم صلوات است که ثواب قرائت آیات نور و صلوات به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) و روح بزرگ امام راحل هدیه می شود.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های دهه فجر فاطمی با محوریت تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام و نیز ترویج سیره حضرت زهرا (س) در حال اجرا است.

پایان پیام/ 586